Kalendarz

Choose from our wide range of portfolio layouts

Styczeń 2020

pon wt śr czw pt sob nie
1
2
3
4
  • Jak uczyć języka angielskiego w klasach I- III
5
  • Poznajemy z dziećmi świat sterowania urządzeniami cyfrowymi - I spotkanie
6
7
8
  • Sztuka pozytywnego myślenia
  • Psychologiczny i etyczny aspekt oceniania osiągnięć uczniów
  • Praca z dzieckiem i uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi - sieć współpracy i doskonalenia
9
  • Uczymy się programować wizualnie w środowisku Scratch.
  • Zarządzanie sobą w czasie – sposób na stres w zawodzie nauczyciela
  • Sztuka pozytywnego myślenia.
  • Moje laboratorium
10
  • Alternatywa dla PowerPointa i Prezi – prezentacje on-line - I spotkanie
11
  • Gamifikacja w edukacji przyrodniczej - IV spotkanie
  • Współczesne uzależnienia wśród dzieci i młodzieży
  • Programujemy wizualnie w środowisku Scratch na drugim etapie edukacyjnym
  • Konstruowanie gier nie tylko matematycznych
12
  • Poznajemy z dziećmi świat sterowania urządzeniami cyfrowymi - II spotkanie
13
  • Kreatywnie i aktywnie - o twórczych sposobach pracy z uczniami na lekcji języka obcego
14
  • ak wykorzystać naturalną ciekawość dziecka i podtrzymać zapał do liczenia ?
  • Event
  • Rozwój słuchu fonematycznego jako wprowadzenie do nauki czytania.
15
  • Atrakcyjność, wiarygodność i pomysłowość – znamionuje tylko najlepszych. Jak unikać niepowodzeń w pracy z zespołem klasowym?
  • Event
  • „Cyfrowy” dyrektor
  • Prowadzenie spotkań zbiorowych nauczyciela z rodzicami
  • Ocenianie kształtujące jako proces – informacja, wsparcie, motywacja
  • Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb i możliwości uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Modyfikacja programów nauczania.
16
  • Jak wykorzystać naturalną ciekawość dziecka i podtrzymać zapał do liczenia?
17
  • Jak wykorzystać naturalną ciekawość dziecka i podtrzymać zapał do liczenia?
  • Alternatywa dla PowerPointa i Prezi – prezentacje on-line - II spotkanie
18
  • Formalna i pozaformalna współpraca nauczycieli z wykorzystaniem darmowych narzędzi „chmury internetowej”
  • Jak kształtować kreatywność uczniów?
19
  • Jak kształtować kreatywność uczniów?
20
21
22
  • Rozwijanie myślenia historycznego u uczniów szkół podstawowych - I spotkanie
  • Pierwszy krok w uzależnienie? Ryzykowne zachowania nastolatków ze środkami psychoaktywnymi.
23
  • Rozwijanie myślenia historycznego u uczniów szkół podstawowych - II spotkanie
24
  • Rozwijanie myślenia historycznego u uczniów szkół podstawowych - II spotkanie
  • Asertywność w pracy nauczyciela
25
  • Jak kształtować kreatywność uczniów
26
  • Jak kształtować kreatywność uczniów
27
  • Pierwsze kroki z językiem C++ – grupa II - I spotkanie
28
29
  • Pierwsze kroki z językiem C++ – grupa II - II spotkanie
30
31